kalocwom Bu akşam eşimin abisine iftar yemeğine davetliyiz. Elim boş gitmek de istemiyorum. Pratik, yapılışı zor olmayan tarifleriniz varsa paylaşırsanız çok sevinirim ☺️
ysee kalocwom hazır bir baklava alıp gidin, ya da pratik börek yapın götürün. Islak borcam kek olabilir, salata tarzı olabilir
mrp2023 kalocwom en pratik ıslak kek veya normal kek olabilir. Biraz uğraşırım derseniz magnolia çok güzel olur
kalocwom Meyra19 Çayın yanına tatlı tuzlu olabilir aslında. Muhtemelen hazırlarlar ama bizden de bir şey olsun diye düşündüm
Gizem1504 kalocwom üç kaşık tatlısı diye bir tatlı var revani trileçe gibi hemde çok basit ufak süslemeyle çok güzel oluyor☺️
beyzanuruzumcu8087 kalocwom ben olsam haşhaşlı tatlı yapardım borcama güzel şerbeti döküldükten sonra da krem şanti çok güzel oluyor bence yap