pinar_shnlii7 ozel deki doktorum 16 haftalikken söylerim yanılma payı var demişti. Devlet hastanesine de gidiyordum oradaki doktor da 12 haftalikken cinsiyetini söyledi. Yanılma payı var falan da demedi kesin Bi şekilde söyledi. Doğru mu değil mi diye beklerken detaylı ultrasonda netleşti:)