Burcu1925 Kızlar dün adet oluyorum sandım pembe pembe lekeler geldi ama sabah kalktım durmuştu. Sabah kalktım yine arar ara gelmeye başladı ama durdu test yaptım ve 5 dakika içinde test silik çıktı yarın adet olmam gerekiyor
GezenTavuk_2 Burcu1925 sol üst köşede uç noktaya baş resim yüklerden mutlu resimden yükle kopyala linki buraya yapıştır cnm
GezenTavuk_2 Burcu1925 hayırlı olsun kuzum hevesin doktora git ama bir belki kanama pembe de olsa ben korkuyorum artık folik asit vs başlatır en azından
Burcu1925 Yükledim kızlar pazartesi kahverengi lekenmem olmuştu dünde pembe lekeler gelmeye başlayınca test yapiyim en azından adet oluyorum derim dedim hiç umudum yoktu ama şok oldum var dimi sizce çünkü 5 dakika olmadan hemen silik çizgi çıktı
Burcu1925 Rusapolat nomi diye bir marka canım ben kaç aydır çocuk deniyorum ve hiç çıkmadı bu teste en son düşüğümde çok şok silik çıkmıştı baya bir sonra ama bunda 2 3 dakikanın içinde çizgi belirdi
Rusapolat Burcu1925 aşkım presictor dene . Eğer o da verirse kesin vardir. Rabbim gönlüne göre versin 🥹🫶🏻
Burcu1925 Ama ağrım var kozlar yaa hafif lekenmem var yarın adet günüm bakalım inşallah sağlıklı ilerler pazartesi kan vericem