NASG1 Kızlar belimin yan tarafında hem sağ hem solda 5 tane falan kesik gibi morluk var .Hamilelikte bu durumu yaşayan var mı oldu mu acaba ?
Nesonunbeybi NASG1 tam emin değilim ama kaç haftalık hamilesiniz çatlak olabilir mi ? Veya sürekli sağa sola çok yattığınız için olabilir mi?
NASG1 Nesonunbeybi Bu hiç aklıma gelmemişti. Sol tarafa yatıyorum herzaman. 30+6 dayım. Ama iki yandada olması normal mi ki sadece solda yok çünkü
Nesonunbeybi NASG1 teniniz hassassa olabilir bence gece falan da mutlaka dönüyorsunuzdur sağa sola , ya da çatlak morluğu olabilir önce bazen morarıyor ya çatlamadan öyle de olabilir
NASG1 Nesonunbeybi Evet hassas cilde sahibim. Birden görünce korktum çatlak morluğunu falan bilmiyordum. Çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgilerden dolayı. İçim rahatladı😊