mucizemom8 yapay zeka da mı şaşırdı 😅 ben hep önce kanda çıkar en net kan sonucudur biliyorum ya valla keşke yapmasaydım testi pihtilaşma olduğu için tedirginlik oluyor ama işte yapmasaydım kafam bu kadar karışmazdı🤦
mucizemom8 GezenTavuk_2 valla bilmiyorun bu nasıl oluyor anlamadım hayırlısı artık ya valla beklicem daha test falan yapmam
GezenTavuk_2 mucizemom8 yok yapma kuzum bir 10 gün süre ver o zaman yap o zaman da çıkarsa bu işte birşey var
Meryemm46 mucizemom8 cnm bence bekle bende beklemedeyim pazartesi yaparım inşallah çıkan sonucu götürürüm sende öyle yap