FgD Kızlar selam, ilk gebeliğin 20+6 haftalık şuan ama hissedemiyorum 😞😞 siz kaçıncı hafta da hissetmeye başladınız? Dışardan belirgin hareketlenmeler kaçıncı hafta da başliyor?
Merimeri06 FgD Benim ikinci hamileliğim ilk hamileligimde bu haftalarda hissetmiştim ama bunda bende hâlâ hissedemedim haftaya detaylim var gün sayıyorum gidip görmek için
Basakparlar FgD şuan 24 olduk 23’de dışardan tekmeler görünmeye başladı 1 haftadır o şekilde görebiliyorum ama bebeği 14. Haftamdan beri hissediyorum benim erken oldu ilk gebeliğim
ss22 FgD 19. Haftanın başında hissetmeye başladım dışardan minik minik gözüküyordu. Şuan 23. Haftadayım net bir şekilde tekmeler gözüküyor. Ama canınızı sıkmayın bunun için kilo vs etken olabilir. Hissetmeye başlarsınız yavaş yavaş
Bebito007 Benimde karnım baya baya belirginleşti artık bizde 20+5 olduk bugün ama bende hissetmiyorum korkmuyor da değilim açıkçası
FgD Datlum hissetmiyorum belki de anlamıyorum biraz da kilom vardı gebelik öncesi onunla da alakalı olabilir diye düşünüyorum
Datlum FgD bir kaç hafta daha bekleyin 24 e kadar hissetmeniz lazım bağırsak hareketi gibi bazen pıt pıt atar dikkatle takip edin. Sola yatın bir seylee yiyip