Merhaba ben uyku danışmanıyım. Gece beslenmesini kesmenizi önermem ve buna kendi kendinize de karar vermenizi önermem, bebeğiniz daha çok küçük. Bebeği takip eden hekimle görüşmenizi tavsiye ederim ama naçizane bir önerim olacaksa;
Günlük alması gereken kaloriyi tamamladığına eminseniz gece en azından 3 kez uyanmasını beklemeden rüya öğünü yaptırarak açlık kaynaklı uyanmaların önüne geçebilirsiniz. Zamanla büyüdükçe sayıyı azaltırsınız ve gece beslenmesini sonlandırırsınız. Ancak 6 aydan önce önerilen bir durum değildir, yine de hekiminizle karar almanız gerekir çünkü reflü vb. durumlar varsa bizlerden ziyade doktorun görüşü önem arz eder…