Kızlar ilk gebelik, şu anda şekerim normal ilerliyor en son açlık 95 tokluk 122 olarak çıktı, bebeğin kilosu 1,5 hafta önde. Doktor 10 gün sonra kontrole gel dedi bayramı görürsün dedi Allah bilir tabi ilk başta ama sizce o zamana kadar gelir mi yoksa kilo almaya devam ederse sezeryan mı yapar 4 kiloya yaklaşırsa suni mi verir kafamda deli Sorular 🤣