minikoglum 3 gün önce çıkarmıştık yavrumu sarılığı vardı eve gelince doğru düzgün doymamış oğlum sütümü veriyorum 2 3 seferde mama veriyordum oda humana 30 cc yapıyordum 10 günlük oğlum kuvezdeyken önce 60 cc veriyorlarmış ona eve gelince ac kalmış yükselmiş iyi bi anne değilim diye kendime kızıyorum sürekli yavrumu doyuramadım 3 gündür koynumdaydi bugun verince ağlamaktan öldüm bisey bilmiyorum kaynanam burda o benden beter yaşi büyük biraz vicdan azabı çekiyorum 😔
Nomays11 minikoglum canım sen böyle olacağını bilemezdin bilsen vermezmiydin. Ama hemşirelerin doktorların da uyarması lazımdı beslenme konusunda miktar konusunda bence.
minikoglum Nomays11 Nasıl vicdan azabı çekiyorum anlatamam yavruma bakamadım diye sabaha kadar uyku uyumuyordum bisey olur diye evet haklisiniz gercekten