Sab16 Arkadaşlar 5 bin TL doğum parası alan var mı subat 6 da doğum yaptım ama daha yürürlüğe girmedi demişlerdi beklememizi söylediler acaba başladı mı ödemeler
Sab16 Zhra42 eşime de başvuru yapma şuan yaparsan eski tutarı alırsın Mart ayında belli olcak falan demişler acaba dedim başladı mı
saglikciaanne 2025 itibari ile başlıyor denildi ama hala alan yok resmi işleme dokulmedi biz soğutacak 2026/27 gibi resmileşecek biz alamayacagiz sanırım 😁