rumikaa
Buna kesinlikle katılıyorum. Çünkü o doğum anında kendini asla düşünmüyorsun bir an önce sağlıkla doğurayım diye çaba gösteriyorsun daha kolay oluyor, tabii ters giden şeyler de olabilir Allah kimseye yaşatmasın.
Gözün aydın canım
Darısı bizlere inşallah sağ salim kucağımıza alalım hepimiz.
Güzel günlere büyüt bebeğini bol bol öp kokla benim yerime de🥰💕