Hamileyken zona olan var mı? Herşeyime baktırdım herşey temiz kanlar ultrasonlar organlar herşey geriye bi tek zona kaldı. Benim tam kaburgamın üzerinde 10 gündür ağlıyorum dışarı çıkamıyorum sürekli yatmam gerekiyor çünkü göğüs altımda göğsüm üzerine düşünce alev topu gibi yanıp kaşınıp ağrıyo. Ama deri üstünde hiç bişey yok dermatolog tam teşhis koyamadığı için ilaç yazmıyo. Mustela sürdüm sudo krem sürdüm tahin yağı sürdüm buz tuttum üfleyen küçük el aleti var onunla yatıyorum evde 10 gündür. Varmı bi tavsiyeniz?