Mervebalemir Selam kızlar 24.haftadan selamlarrr özel hastanede takipliyim ama şeker yüklemesini devlette yaptırcam süreç nasıl ilerliyor acaba kendi doktorum istek kağıdı vs verdi ama randevu mu alcam nasıl yapcam acaba ?
saglikciaanne Mervebalemir gicik bir doktora gelirseniz yapmaz ;) muayene gidin derim;) eğer iki doktor talipliyseniz de sabah aç karnına gidip reçetenizi alıyorsunuz ilaçtan önce kan verip tekrar barkodların üzerinde yazılan saatlerde ilacı içtikten sonra iki kez daha lan veriyorsunuz . Birgun önce şekerli şeyler yememeye özen gosterin
saglikciaanne Mervebalemir dediğim gibi direk giderseniz ve gicik biriyse takipli değilseniz yapmaz Malesef bu şekilde özelde takipli olup sadece test yapmaya gidenlere biraz tepkili oluyorlar ama iyi birine denk gelirseniz valla yapar aynı günde sabah aç gidin