Merhabalar iki oğlum var 3.de gelecek son 7 gün nasipse🥰 abilerimiz Eymen ve Ender üçüncüye Erdem koysam uyumlu olur diyorum amaa dil sürçmesi telafuzda karışıklık birbirine çok yakın olacak gibi düşüncesini atamıyorum iki seçeneğim var oylarınıza bırakıyorum 😊🙏🏻