Anonymouse Kızlar, oje sürmeyi çok seviyorum gebeliğin başından beri 3-4 kere anca sürdüm. Oje kullanıyor musunuz?
KLORAKHANIM Anonymouse baktim yok baktim olsa sürücem 😂 inşallah jel gğçlendirici yapıcam vakit bulursam (evde)
Anonymouse saglikciaanne Bu zamanları iyi değerlendir diyorsun 😅 Accountant Ayyy kesinlikle sen eşittir ben 😅
saglikciaanne Anonymouse aynen hergun öne değiştiren kadın olarak üç senedir tırnak bile uzatmıyorum değil oje jsjsjsjsj
Anonymouse saglikciaanne Ahahahaha deme öyle yaaaa korkutma 😅 kendimi salmaya çok müsaitim ipin ucunu kaçırırsam yandım 😂
saglikciaanne Anonymouse yok be tırnaklara bakmadın diye kendini salacak değilsin hiç kendimi salmadım ama elim hep çocuğuma temas ettigi için annelik iç güdüsü oje süremedim