Ftmnnr İçinizde bir boşluk oluşuyor. Tabiri caizse iç organlar sallanıyormuş gibi bir his. Öyle bir şey yoktur muhakkak, sadece hissi betimlemek için yazıyorum. Onu engellemek için yalandan kullandım ben ama asla rahat değildi. Sadece yürürken sıkı olmayacak şekilde takıyordum. Bununla alakalı birkaç görüş de aldım. Özetle söyleyeyim; kullandım, toparlandım veya kullanmadım, sarkık kaldım gibi bir şey yok. Kişi kendini nasıl rahat hissediyorsa öyle olmalı diyor uzmanlar. Eğer iyi geliyorsa takın, gelmiyorsa takmayın. Toparlanmayı hızlandırdığı yönünde hiçbir görüş yok. Mantıken de düşünürseniz sizin kaslarınızı çalıştırmıyor, aksine çalışmasını önlüyor. Nasıl toplarlasın?