BYB Lh değerim 5,56. fsh değerim 5,7 doktorum önemli değil ama biraz yüksek dedi nasıl düşürülür daha önce böyle bir durum yalayan oldumu?
BYB Lh değeri 2,8 falan olmalıymış diğerinin yarısı böyle bişey yaşayan varsa yardımcı olabilir mi ne yapmalıyım. Yumurta tembelliği yapar dedi doktor önerisi olan