Arkadaşlar 38 haftalık hamileyim. 2 gün sonra sezeryanım var. Dün doktor kan idrar tahlilleri istedi. Bugün sonuçlar çıkmış baktım e nabızdan. Glukoz değeri 70-105 arasında olması gerekirken benimki 160 çıkmış. Normalde şekeri hep çok düşük çıkan biriyim. Bugüne kadar hep düzenli kan tahlili yaptım ve her zaman 70 altındaydı. 3. gebeliğim bu arada. Diğer gebeliklerimde de bunda da hiç 70 değerini bile görmedim. Şeker yüklemelerde de sıkıntı yoktu. Tam doğum öncesi niye böyle çıktı ki bu değer, çok kafama takıldı😏