Sahra25 Bende 3.5lt den aşağı içmiyorum halsizlik çaresi bence yarım saatlik yürüşler yapın bilmiyorum tabi yapıyor musunuz ama ben o şekilde attım üzerimden o halsizliği sabahları yataktan 12 den önce çıkmıyordum 9 da ds uyansam böyleydi 3-4 gibi anca evle ilgileniyordum