Ulgen benim ilk cocugunda öyle oldu bende 28. Haftada kasılma ve kanam ile hastaneye gittim 4 gün yattım ama hiç kalkmadan yattım.hastanede ve sürekli ilaç serum verip kanamayı ve doğumu durdurlar 2 santim açılmam vardı şükür 37+6 ya kadar durdum ama iki santim açıklıkla durdum o süre zarfında hep az hareket ettim yormadim kendimi dinlendim bol bol 37+6 da da kızımi sezeryan ile kucağıma aldım normla dogum için uğraştık kendi sancım vardı üstüne suni sancı verdiler ama 28 . Haftadaki 2 santimlik açıklık hiç açılmadı doktorda o zmaan ki aldığın ilaçlardan dolayı dedi ve zaten sezeryan olmasını da sorun etmedim şükür çok da iyi geçmişti