Melis00 kızım Lina’ya hamileyken aynısını bana da dedi, hatta defalarca, aylarca kanama da yaşadım, her seferinde düştü diye korktum, hep yatarak geçti hamileliğim, ama şükürler olsun bebek büyüdükçe kanama alanı da kayboldu ve kızım şu an 3 yaşında kız kardeşini bekliyoruz, stres yapma, bol bol dinlen, ev işi flan asla yapma, ilaçlarını ihmal etme, vesveseye düşüp kendini de bebeğini de üzme arkadaşım 🌸