3prensAnnesi_ Asyam12 kaç haftalıksınız, benimde 8 günde 80 gr almış 37 haftalığım, dr olumsuz birşey demedi ama.. Suyu azalmış son 7 gün sezaryene alacak
anneoluyorumm13 Asyam12 bunu en iyi kadın doğum uzmanınız bilebilir keşke ona sorsaydınız şahsen benim hiç bir fikrim yok
3prensAnnesi_ Hanzademerve sebep belirtmedi dr. Sordum şeker kaynaklı bir durumda suyun artışı beklenir tam tersi de olabilir mi dedim çok nadir belki ama şeker kaynaklı diyemem dedi, plasenta da sıkıntı görünmüyormuş nedendir bilmiyorum cevap alamadım net
Hanzademerve 3prensAnnesi_ benimde suyum bi tık azalmışta doktor bana da bi açıklama yapmadı aynı sizinki gibi şuan 36+1 im Korkuyorum erken sezeryana girerim diye haftaya çarşamba randevum var
3prensAnnesi_ Hanzademerve beni 37+6 da alacak 21 mart cuma, korkmayın gelişimleri tamamlandı prematüre olmayacaklar inşallah. Benim ilk doğumum 36+4 de olmuştu 3500dü oğlum sağlık sorunu da yoktu
Hanzademerve 3prensAnnesi_ maşallah 🥰 benim işte 2 hafta önce 34 haftalıktım oğluşum 2500 kiloydu şuan işte 36 yız zannetmem 3 yoktur şuan 🥲