Geçen ay da gecikmem olmuştu bu benim için bir umut değil ama yine bu ay gecikmemin 4. Günündeyim geçen ay 5. Gününde adet olmuştum sanırım. 3 gündür regl ağrısından bile daha şiddetli ağrılar çekiyorum bıçak saplıyorlar karnıma sanki. Bugün tam sahur vakti iki kez lavobaya çıktım ve ikisininde peçeteye gelen ne sarı ne turuncu ama hafif pembeye calan leke gördüm. İç çamasırıma hiç geçmemiş ,Normal bir akıntı değildi eminim şeffaf yada beyaz değildi yani . Yerleşme mi adet mi sökülüyor bilmiyorum .. Yerleşme gecikmeden önce olur diye söyleniyor genelde gecikmeyle de olur mu bu durum ? Bir de niyet almadım devamı gelirse diye gusül gerektiren bir durum mu bu bişey yiyip içmedim ama . Oruç tutmak gerekiyor mu bu konu da hiç bir bilgi bulamadım . Şuan ikilemdeyim helppp 🥺