Acil kızlar bakarmısınız ben iki gündür deli gibi adet sancısı çekiyorum adetim de düzenli değil son adet başlangıcım 10 Şubat hala adet olamadım pazartesi günü kan vermiştim 1.75 çıktı beta hcg dün tekrar doktora gittim sadece ultrason la baktı rahim duvarın kalınlaşmış her an adet olabilirsin dedi tarlusal yazdı ama ben almadım kullanmak istemiyorum ne olur ne olmaz diye böyle bir durum yaşayıpta aranızda hamile olan varmı