Son regl tarihine göre 17+4üm ancak bebeğim 9. haftadan beri 3 gün önde gidiyordu, en son 12. haftada 5 gün önde çıktı ve ikili test yapan perinatolog regl tarihimi güncelledi. Yeni tarihe göre 18+2yim bugün başka bir sebepten acile gittim, doktor asistana not yazdırırken 19 gibi bir şey söyledi ancak bana bir şey belirtmedi ben de o an acil olan duruma takılmıştım açıkçası soramadım. Amniyon sıvısı da fazla değil aksine sınırda bu yüzden şeker mi diyemiyorum da direkt. Bu şekilde her kontrolde bebeği gitgide daha fazla büyüyen var mı? Deneyimleriniz nedir?