Emlhh canım artimed marka test yalancı pozitif çok veriyor benim başıma çok geldi bu durum nefret ettim bu testten. Eczaneden test alirken bile özellikle soruyordum markasını artimedse almıyordum. Ocak ayında o kadar belirgin bir pozitif verdi ki kıpkırmızıydı hemde ama kanda gebelik yoktu zaten bir gün sonrada regli olmuştum. Umarım senin doğru sonuçtur gönlünce olsun herşey 🫶