34+1 gunluk olduk sürekli kalkıyorum gece 2 de 3.50 de sonra 4.kusurda valla cocuk kendi için hazırlığa başladı sanki gelince zorlanmıyim diye ablasına hamileyken böyle şeyleri hiç yaşamadım bunda herseyi yaşıyorum benim gibi olan varmi naptiniz geceleri bide uykumu almış gibi kalkıyorum tekrar yatmak çok zor