Krispiim16 dollenen embriyonun kalitesine gore transfer gunu belirleniyor 5. gune ulasan embriyo icin daha fazla hucreli oldugundan daha kaliteli deniyor yalniz 3 yumurtanin ustunde oldugunda 5. gune kadar beklettiklerini biliyordum neden ertesi gun transder demisler ki. belkide baska prosodurleride vardir.