Kizlar 24+0 ücüzlere hamileyim, 2 yumurta 3 bebek. Bugün rutin muayenede tek yumurta olanlardan birinin kalbinin durdugunu ögrendik malesef , amniyon sivisi fazla dedi doktor, onun ciftinin kalp atisi var ama onunda amniyon sivisi az dedi. Diger tek yumurta olanda sorun görünmüyor dedi. Tek olan 480 gram, cift olan yasayan 456 gram ve vefat eden 595 grammis. Cigerim yandi mahfoldum. Doktor cok teselli etmeye calisdi engelleyemezdin senin sucun yok diye ama ben hic iyi degilim. Nasil ilerlicek bilmiyolar 4 hafta daha dayanirlarsa iyi olcak cok kücükler daha dedi doktorum. sali tekrar bakcaklar yasayan bebeklere ama ben günler haftalar nasil gecicek, gecebilecekmi, nolucak aklim cikiyor. Hic böyle bisey duyan oldumu?