MinnakAnnee Kizlar biz 20 haftalik olduk kendimde cok zayifim ve hala hic kilo almadim ve karnimda mini minnak cikti sadece ben anlayabiliyorum 😁 ama cok şükür minigim iyi ve saglikli gramida haftasiyla uyumlu 🤔 ama aklima takilan bisey var sizlerin kacinci haftanizda catlaklariniz olustu 🤔 aldigimiz kilolarla orantili mi catlak oluşur yoksa ben kilo almadigimdan dolayi sadece karnim buyudukce daha mi cok catlarim acaba 😒
visnelibrownie MinnakAnnee valla canım bende çok az kilo aldım 8. Ayıma girene dek hamile olduğuma inanmıyorlardı resmen ama karnımın alt kısmında birsürü çatlak olmuş farkından bile değildim oysa çatlağım yok diye sevinirken hüsrana uğradım ve karnım biraz da olsa büyüdükçe çatlaklarda çoğaldı ama derinin esnekliğiyle alakalı bi durum biraz da umarım çatlamazsın şimdiden yoksa çatlağın falan bebe yağı falan sür
bktyldz MinnakAnnee Ben bu durumun genetik olduğunu düşünüyorum, yapı ile alakalı kimisi ne kremler sürüyor yine çatlıyor, kimisi de hiç birşey kullanmıyor yine de çatlamıyor. Şans, kısmet :)
Yasemincifci MinnakAnnee bende zayıfım 23 haftalıpım karnımda byüük ama çatlağım yok badem yağı kullanıyrm
momof3 MinnakAnnee Benim resmen nazardan çatlamıştı son 2 gün.Hemsireler her NST’ye bağlayışlarında aaa hiç çatlağın yok ne güzel diyorlardı ve göbek deliğimin yanında minik minikte olsa çatlaklar oldu 😒😒 göze geldim resmen 😅 10 ay oldu Doğum yapalı şuan pek belli olmuyor ama.
Yesimustafa Bende zayıf hamile kaldim. 32 haftaya kadar hiç çatlamadım 32de bi catladim cok fazla. Bunyeye gore degisiyor
MinnakAnnee visnelibrownie yaa 😕 simdi karnimin her yerini goruyorumda buyudukce kontrol etmek gerekiyor demek ki 🙄
MinnakAnnee Yasemincifci bende zeytin yagi kullanicam ama bi turlu elim gitmiyor yavas yavas baslasam iyi olur galiba 🙄
MinnakAnnee momof3 ay olsun minik minik raziyim cevremdekileri gordukce gozum korkuyor 😂 sen sansliymissin masallah 🤭
SeherNilgnBakrc MinnakAnnee bir gece ansızın çatlaklar oluşuyor malesef benim göğsümde öyle oldu göbeğimde hiç Yok Doğumdan sonra belli olur dediler ama Doğumdan sonrada görünen bir çatlak olmadı