B-P-R Bebeğim Bir Yerde Toplanıyo Genelikle Sağ Tarafta Toplaniyo Sivri Oluyo O Yer Ben Elimi koyup Bir İki kere Ovalayinca Düzeliyo Sizce Bu Nedir İnternetten baktım Biri erken Doğumu tetikliyo diyo biri Normal Olucak Tabiki Diyo Falan filan lütfen beni Aydinlatirmisiniz Beni korkuyorum 😒
Yasemincifci B-P-R valla hiç bir bilgim yok canım bende 23+3 üm karnım ağrıyo sertleşiyo bide belim ağrıyo
B-P-R Busraburakkk ya Benim Acı Falan yok Karnım agrimiyo Hiç bir sorun yok sadece Bir yerde Toplaniyo Geri Düzeliyo Normalmi diye merak ettim😔