Merhaba kızlar ben 13+1 günlük hamileyim. Dün tek başıma Ankara’dan İzmit’e yolculuk ettim. Trenle yolculuk ettiğimden dolayı valizi kendim yerleştirmek ve almak zorunda kaldım. Gelelim soruna dün akşamdan beri göbek deliğimde bir ağrı var. Valizle alakası olabilir mi? Yoksa karın bölgesinin büyümesi gelişmesiyle mi alakalıdır?