Dileksunaa00 Oğlum 2 yaşında ateşi 39.7 civarı düşüyor çikiyor hastaneye götürdüm ateşi yüksek olduğu için damar yolu açamadılar delik deşik oldu delinmedik yeri kalmadı yavrumun doktor iğne var ama kortizonlu yapmak istemiyorum dedi 38 de düştü ateş eve yolladı soğuk kompres yapıyorum dönüşümlü ateş düşürücü veriyorum başka ne yapabilirim ateşi için?
nur_bebek34 Dileksunaa00 benimde kızımın ateşi yüksekti yüzünü yıkayıp balkona çıkardım en iyi şey rüzgar ve soğukta 10 dakka durmak/ o şekilde inşallah düşer.
nur_bebek34 Dileksunaa00 ayağının altına limon soğanda iyi diyorlar bir araştırın ama en faydalı çocuğu yıkayıp dışarı çıkarmak
PapatiA Dileksunaa00 kardeşim pedifen var ise içir yoksa ise temin et diğer ilaçlardan daha iyi düşürüyor ve eczaneden iyot suyu al bunu normal su ıle karıştır çocuğun vücuduna sür bunu bir ıkı saate tekrarla ateş çıktıkça çabuk düşürüyor ve zararı yok
MerveNur- Dileksunaa00 hiç test falan yapmadılar mı yani sebebini öğrenmeden eve niye gönderiyorlar anlamıyorum. İmkanınız varsa yarın özele götürün enfeksiyonsa ona göre ilaç verirler. 100 ml suya 20 damla %2lik iyot vücudu rahatlatıyor tabi tek başına yetmedi bizde ama cidden ateşi düşürüyor çocuk rahatlıyor yani. Ama temiz bir marka almak lazım
PapatiA nur_bebek34 ateşli çocuk rüzgara cıkartılırmı arkadaşlar iyice hasta edersiniz kendinizi düşünün ateşiniz olduğunda bi durun dışarda bakalım
PapatiA Dileksunaa00 üstünü hiç giydirme canım atlet bile olmasın baktın 38e düşüyor hafif ince örtü örtersin üstüne , 4 saat arayla mutlaka ilaç içir , inşallah domuz gribi değildir yoksa bu sekılde ateş 5,6 gün sürüyor geçmiş olsun
Dileksunaa00 MerveNur- infülanza imiş yapıldı kan testi ama hiçbir hemşire damar yolu açamadı çocukta mahboldu bir iğne var ama kortizonlu dedi doktor hem doktor hem biz istemedik antibiyotik ve ateş düşürücü agrı kesici verildi ateşi şuan 38 de sabit seyrediyor
Dileksunaa00 Cimcime30 uyansın ilk iş duş aldırıcam şuan ateşi yükselmedigi sürece huzurlu bir uyku uyusun dedim
Beri-4835 Dileksunaa00 Neredeyse 5 gün devamlı ateş yaşadık oğlumda 2.5 yaşında 3 gün üst üste acile götürdüm düşüremiyorum diye ilac veriyorlar düşünce geri yolluyorlardı. Sirkeli su yapma çabuk düşürüyor ama çabuk ta çıkarıyor sadece su ile kompres yap dedi. İbu-fort yazdı bize yaradı. Acile giderseniz ismi ile sorabilirsiniz.
Dileksunaa00 Beri-4835 ubi fort vardı verdim 37,5 a düşürdü çok şükür teşekkür ederim cevabınız için 🙏
Beri-4835 Dileksunaa00 rica ederim Allah yardımcınız olsun ateş çok zor. Şimdi daha iyidir umarım oğlumda ki ateş çok dirençliydi zor geçti.
Dileksunaa00 Beri-4835 ateş dirençli idi ama domuz gribi degilmiş sanırım çünkü ateşi 3 gün sürdü bitti çok şükür ne öksürük ne burun akıntısı birşeyi de yok
Nzbgln Dileksunaa00 ben uzun uzun ılık suda tutuyorum soğuk kompresi sirkeli suyla uyguluyorum kompresi apışarası denen yere koltuk altına koyuyorum doktor uyarmıştı alın boyun ve göğüse kesinlikle konulmamalı diye hastanede bizimde damar yolunu bulamadılar pamuklarla soğuk kompresi yapıp anlık düşürünce en azından damarı açıp tedavi uygulayabildiler dirençli gibi görünüyor enfeksiyon olabilir çorapları limon suyuna batırıp sırımsıklam edip giydirmek kulak pamuğunu tentürdiyota sürüp sırta ve ayak altına kafes şekli çizmek gibi şeyler var ben hepsini uyguladım bende yaradı