Selam kızlar öncelikle bu hikayeyi buraya sizi de bilgilendirmek amacıyla yazıyorum. 21 subatta kanamadan dolayı 3 gün hastanede yattım ciğer geliştirici igneler yapıldı ve taburcu edildim. 24 subatta öğlen saatlerinde suyum geldi ve tekrar acilden giriş yaptım tekrar yatışım yapıldı bir sürü antibiyotik falan ve enfeksiyon da çıktı suyum geldiği için bebeğimin hiç suyu kalmamıştı doktorlar herşeye hazırlıklı ol doğsa küvezde bile yaşamaz dediler sonlandırma istediler. Bu şekilde 15 gün dayandık hastanede. Nst takibi yapılıyodu bu arada hiç sancı yok 1 cm açıklık var en son 7 martta saat 16 da nst bağlandı yine birşey yok hemşire odadan çıktı bende uyumak istedim ve ne olduysa o an oldu yoğun bir kanama ve zar gelmişti pede. Hemen acil apar topar muayene falan derken bebeğin Plesantadan ayrıldığını öğrendik ve acil sezeryan ile doğuma alındım tamamen uyutuldum. Şuan bebeğim 730 gram ve 25 haftalık küvezde. Prematüre annesiyim. Ne kadar kalır bilemiyoruz sizler de dualarınızı esirgemeyin bu mübarek günde. Allah kimseyi evladıyla imtihan etmesin inşallah 🙏