Merhabalar öncelikle ben ilk doğumumda kullanmıştım size kendi yaptığım şekilde anlatayım faydasını çok gördüm çok rahat bir doğum süreci geçirdim sancılarım başladı gece boyu çektim sancıları sabah hastaneye gittiğimde 5 cm açılmam vardı kayınvalideme söylemiştim yapmasını ben sancı çekerken hastanede kayınvalidem Meryem ana otunu suya koydu meryem suresi felak nas ayetel kürsi okudu o suya Meryem ana otu açıldıkça rahim açılır gibi birşey duymuştum ve gerçekten 11 de hastaneye yattım 1 de bebeğimi kucağıma aldım inşAllah sizlerinde kolay doğumlarınız olur 🤲🏻