Kızlar bugün sezeryan oldum özel hastanede. Çocuk doktoru kontrolde dil bağı olduğunu ve erken müdahalenin kolay olduğunu şimdi yaparsak anestezi ve dikiş olmayacağını ilerde ameliyat gibi olacağını söyledi biz de madem öyle hemen yapalım dedik neyse 2 dk süren bir işlemdi doktor sadece bir makas attı ve bu işlem için 10.500 işlem ücreti 1.500 giris ücreti aldılar yenidogan işletimlerinin ücretsiz olması gerekmiyor mu bu konu hakkında bilgisi olan var mi