Emferr çok teşk ederim Amin inşallah. Hyr düşük tarzında hiç bir belirtim olmadı. Mide bulantısı vardı ama 1,5 aydır hiç bir ilacı içemedim prilam dışında su bile içemedim. Bi gece 2 defa acile gittik. Bebek o zman iyiydi kalp atışı vardı. Normal rutin kontrol için gittiğimde ultrason da fark etti dr. Dedim ama hiç bir belirti olmadı. Zaten çoğunlukla olmaz ancak ultrasonda görülür dedi. Demekki belli bi süre sonra başlıyor belirtiler. O an üzüntüden hiç bişi soramadım kaldım öle. Kapıdan çıktım ama ağlıyorum eşime söyleyemedi ağlamaktan.