Vanilyakokusu Arkadaşlar burada doğum yapıp memnun kalan varmi? Normal doğumda süreçte nasıl ilerliyor? Doğum başlayıp sancı olduğunda acile gidince muayene ücreti nst ücreti vs. alıyorlar mi ? Doğum parasının içinde mi oluyor?