Ceydanatishka Merhaba kızım hep sırt üstü yatmayı seviyordu pek dikkat edemedim bi düzleşti bidaha toparlayamadım ilk ay böyleydi ikinci ay bozuldu şuan ise böyle Sizce ilk hali gibi olurmu zamanla