Arkadaşlar 7,5 aylık hamileyim. Oturduğum yerden kalkarken kasığımdan bir ağrı giriyor ve Bacağımın üstüne basamıyorum. Böyle bir şey yaşayan var mı? Doktoruma soracağım öncesinde araştırdım bebeğin büyümesinden kaynaklı yazıyor. Ama yürümekte zorlanıyorum :(