Ebru0123 Merhaba Düzenli olmayan şekilde kasıklarıma iğne gibi bir batma hissi geliyor ama regl sancısına hiç benzemiyor. Dün nst de de hiç sancım çıkmadı. Sadece cok hareketli ve hareketinde batmalar oluyor. Bunlar da Doğum sancısı mıdır?