Arzu_aksay Kızlar bugün test yaptım adetim 20 gün oldu biteli belim ağrıyor ve göğsüm hassaslaştı adet döneminde böyle oluyor genelde ama adrtimede daha var
Asi_07 Arzu_aksay silik çizgi görüyorum 20 gün geçti demişsin kan neden vermedin ki bu zamana kadar net sonuç alırdn
Cicekbahcesi12 Arzu_aksay 20 gun gecmesine ragmen cok silik daha belirgin olmasi gerekirdi testte bir sorun olabilir canim insallah gonlune gore olsun her sey
Arzu_aksay 20 gün oldu adetim biteli:)gecikmem olmadı daha beletlerden şüphelendiğim için erkenden test yaptım bir iki daki içinde böyle oldu
balkaymakcat Test artımed ise bence tekrarlayın adetinize 4 gün kala predictor veya başka güvenilir bir test ile tekrarlayın derim sabah ilk idrarlar bakın bence kan vermeden önce
Arzu_aksay Days doktor gebelik markası ama bir hafta daha bekleyip öyle yapıcam olursada büyük ihtimal adet bittikten hemen sonra hamile kaldım
TugceOrak Arzu_aksay days doctor ve artımed hep yalancı pozitif veriyor . Kan verirseniz kesinleşmiş olur
Tostosunannesiii Var gibi duruyor canım daha çok çok yeni olduğu için silik olabilir … hemen 5 dakıkda cıktıysa evet var .. kan verır daha emın olursun
Arzu_aksay Varsada bu kadar bel sancılanması normal değil gibi geldi adet zamanı bile böyle sanıclanmazdım
Ozzz1 Meryeminannesi20 benim de aynı bu şekildeydi heyecanlanıp hemen kan baktırmıştım 0 çıkmıştı . Kan baktır mutlaka