tbnck Mujde1905 dr skntı olmaz dediyse düzelir ama bize az geliyo benimki de bana az geldi anne olmak işte☺daha haftası var 2 katını almaya başlayacaklar alır ınsllh sağlıklı olsunlarda yemen nasıl?
Mujde1905 tbnck inşallah benim 4. Bebeğim olacak diğerleride küçük doğmuştu 2.300 geçen olmadı buda öyle olavak galiba düZgün beslenmeye çalışıyorum☺️