Arzu45 İlk bebeğim de hemen geldi üstüm ama hiç sütüm olmadı bebeğim doğduğundan beri hep mama vermek zorunda kaldım gelen sütte 5. 6 saatte 30 cc En fazla 60’ı görmüşümdür, İkinci bebeğimde sütüm bir hafta sonra geldi ve damla damla geldi sonra birden bire arttı şu an kızım üç aya girecek sağdıgım sütlerin çoğunu döküyorum Çok süt atmak zorunda kaldım şu an kızımı doyuruyorum yarısını dolaba kaldırıyorum sütün yarısına döküyorum o yüzden gerçekten ne zaman geldiğinin bir önemi yok bir hafta sonra gelip çok üst olan da var bir gün sonra gelipte olmayan da var bu bizzat benim Bir de kızımla çok ağlamıştım üstüm gelmiyor diye