Simsimsimm Sorum başlıkta herkes 30 dan sonra çok kilo alındığını söylüyor siz kaç kilo aldınız bu haftalardan sonra
Parinas Simsimsimm oğlumda 4 kg kızımda 3 kg almıştım. Annenin kan hacmi yağ kütlesi rahim büyümesi yeterli olduğu için artık bebek alıyor kilonun çoğunu son trimesterda. Beslenmeyle de alakalı tabi ki. Düzensiz ve sağlıksız beslenme varsa her türlü alınır
Ecemom_ Simsimsimm 30 a kadar 8 9 kilo aldım 30 dan sonrasını takip edemiyorum desem yeri. Benim bile inananadığım rakamlar çıkıyor tartıda. Çoğu ödem diye düşünüyorum çünkü aşırı yeme huyum yok. Başlarda kiloyu çok takıyordum ama şuan son haftalardayım 35+5 olduk bebeğim güzel kilo alsın yeter diyorum
Mry2020 Simsimsimm 30dan sonra hızlı alınıyor ama bence çoğu da ödem oluyor o yüzden doğumdan sonra 10 gün içinde en az 6-7 kilo gidiyor
hamcokelek33 Simsimsimm çok alınıyor mu bilmiyorum ama hiç iştahım yok,azıcık yesem nefes nefese kalıyorum . Ama inanılmaz ödem olmaya başladı, özellikle sandalyede falan çok oturursam ayaklarımda
gezentianne Simsimsimm İlk gebeliğimde 28′e dek almamıştm 28′den sonra 8-9 kg alarak bitirdim.. Dikkat ederseniz 6-7 kg alırsınız 30′dan sonra.o da bebek ve plesantası kadar olur.
Berremine Şuan 29+6 yım 4 kilo almışım ilk kızımda 25 kilo almıştım bunda dört ilk de çok tecrübesiz ve cahildim hep yedim yattım bunda yedim ama dikkatli ve sağlıklı hep yürüyüş yaptım