Kızlar bugün 37+0 yani 37 yi bitirdim.22 aylık aşırı hareketli bir oğlum var o yüzden genelde günüm çok aktif geçiyor otur kalk sürekli oyuncak topla vs.Son aya kadar yoktu ama 1 aydır ufak ufak bel ağrısı başladı ve bugün neden bilmiyorum zorladım sanırım evi süpürürken belim takıldı robot gibiyim yürümekte bile zorlanıyorum şuan. Duşta sıcak kompres yaptım kremle ovdu eşim ama çokda bişe değişmedi ne yapabilirim öneriniz varmı yattım kalkamıyorum resmen