Ynnnn
Vazelinden mi bilmem ama ben de ilk kızımda kaşınıyor diye evde de tek vazelin vardı hep onu kullandım . Sadece bel kenarında 2 tane çatlak var belirsiz o kadar .
2 Cide de öyle yaptım ama 25 kilo almıştım hafif oldu belli belirsiz .
- Dede vazelin kullandım bunda hiç olmadı .
Düşün gayette crop giyiyor göbek piercingim galan vardı . Şimdi yeni doğum yaptığım için biraz bekleyecek ama 😂 tabi vazelin mi etkili genetik mi bilemem .