Kızlar iyi geceler 26+2 haftalık gebeyim dün doktor kontrolümde bebeğin ters olduğunu karnımın alt tarafına baskı ağrı yapabileceğini söyledi doktorum başka sıkıntı erken doğum riski vb yok demişti bugün biraz dazla ayakta kaldım sanırım yoruldum tuvalette iç çamaşırımda kahve akıntı leke tarzında bişey gördüm Peçeteye sildim yok devamı da yok bebeğin hareketlerinizde iyi hissediyordum ancak gördükten sonra stresten hissedemez anlayamaz oldum yani bilemiyorum şuan yaşayan var mı bir sıkıntı olur mu acaba