Bugün 39 oldum normal doğum istiyorm ama ne şancı ne açılma nede bir belirti yok bebek baş aşağı ama kanala inmemiş :( doktorum 41 e kadar bekleyim istersen dedi yoksa da en gec 39+6 ya kadar sezaryen olucam :( suni sancı istemiyorm korkuyorm çünkü suni savcıdan sonra sezaryene dönme ihtimali yüksek oluyor zaten dua edin lütfen bu hafta gelsin kızım 🥺