visnelibrownie Eslemece 38+ 5 ama hala kimseler yok meydanda 😂 içerde havalar iyi herhal 😂 pek geleleri yok bu bebelerin
Yagmur0256 39+2 günlüğüm pazartesi günü nasipse sezeryana girecem. Ama bebeğim yerini sevdi galiba sessiz sakin yaşıyo 😊 Malum içerisi sıcak o da haklı 😁
Busraaturan 39+2yiz suan ama gelmiyor anasının kuzusu 🥰🤷🏼♀️ Su 9 ay geçti de şu bi kaç gün geçmek bilmiyor iyi mi 😱🤰🏻
Busraaturan YncErz 37 hafta 4 gün olarak geçiyor canım her ayda 4 hafta var doğal olarak 37 hafta 9aylık oluyor
Esrabak Merveege2011 oh 🧿 siz kurtulmuşsunuz sıra bizde inşallah benimde son 3 hafta 37 haftada alınacak inşallah
Ceylanim Merveege2011 hayirli olsun bebegin canim 😊 kac kilo dogdu acaba benimde 37+4 de sezeryan oalcak da kilosunu merak ediyorum
Seydagunaydin Cemrelvin bende ayni subattakiler doguramiyo sanirim 🙈☺️ 38+6 nstde sancilar 15 16 ckiyo yok yani bebek deseniz kanala bile girmemis kendi halinde oralarda oynuyo ☺️